Heerlijk al bijna je groente binnen in een flesje

Gezond/ prima te drinken / sommige smaken even wennen/ opkikker / energievol

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Het was vaak erg moeilijk om aan mijn dagelijkse hoeveelheid groente te komen. Deze flesjes zijn een uitkomst nu ik wat minder goed in mijn vel zit. Superfijn!

heel erg goed

heb de 3 daagse detox gedaan, goede omschrijving en begeleiding via de mail. De aflevering was conform afspraak, De sappen waren goed tot lekker. de Shots waren heftig.. maar goed,de broccoli kiemen waren het minst vond ik. En de meegeleverde koffie is even wennen maar wel goed te doen. de thee was lekker. Als je Het overweegt is dit wel een aanrader. Sacha

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijk gezond het lijf even resetten

Een paar keer per jaar gebruik ik de heerlijke flesjes om te detoxen. Ik val een kilo of drie/vier af en voel me supergoed tijdens het sapvasten.

Prima geregeld

Handige manier om een detox te doen. Je wordt goed ontzorgd. Veel verschillende smaken, maar niet allemaal even lekker. Dat is natuurlijk persoonlijk.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Alle producten smaken heerlijk, zijn gezond en dragen bij aan mijn welzijn. Ik word altijd prettig geholpen en jullie zijn goed bereikbaar. En de bezorging is ook top, nog geen klachten ervaren.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Een heerlijke aanvulling op mijn bewuste levensstijl

De sapjes gebruik ik om 1 x p week een vasten dag te houden. En de andere dagen , let ik goed op wat ik eet en neem dan in de middag ( 4 uur) 1 flesje.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Een hele fijne aanvulling op mijn levensstijl

Nu het najaar weer begonnen is kan ik wel wat extra vitamines gebruiken, Frecious is precies de aanvulling die ik nodig heb! super fijn ook dat je makkelijk je bestelling kan wijzigen voor als je iets anders wilt proberen.

Lekker en makkelijk

Gezond , duidelijk en heel makkelijk. Lekker en voel me super.

altijd FRECIOUS

goed, bestelling en levering duidelijk, alert en op tijd, goede communicatie.

Producten zijn top.

Alleen was de laatste levering iets minder omdat de chauffeur de box voor de deur neerzette zonder aan te bellen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Met deze variëteit aan smaken kan iedereen een paar detoxdagen aan!

Makkelijk mee te nemen en te gebruiken. Ook tijdens lange werkdagen. Een doosje Sminth is wel een aanrader.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik ben fan, nu ook vezelcomplex

Ik geniet altijd van mijn slowjuices. Het geeft een goede start van mijn dag! Ook de pumpkin spice granola vind ik fijn in mijn yoghurt, ter afwisseling met andere granola met boekweit. Sinds 4 dagen gebruik ik nu ook het vezelcomplex. Daar kan ik nu nog niet goed over zeggen wat het doet.

Heerlijke sapjes

Snelle levering, veel keuze, lekker van smaak en gezondheid in een flesje

levering, super snel.

Ik neem de poeder bij jullie, die is super, alleen wordt deze geleverd met de koelauto, dat is jammer komt heel koud en vochtig aan, en betaald denk ik te veel verzendkosten. Ook zou het fijn zijn om een bezorgzaak b.v. bruna maastricht je levering te laten afgeven, zodat je het zelf kunt ophalen.

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.

Beter dan supermarkt flesjes

De kracht en de smaak van Frecious groentesappen zijn gewoon zo lekker. Je kan echt voelen dat je lichaam er blij van wordt. Het is ook iedere dag een feestje om 1 of 2 van die flesjes te nemen, zo fris en smakelijk. Ik gebruik ze b.v. als aanvulling op mijn lunch of diner, als ik wat meer groente wil, of gewoon tussendoor als een pick-me-up. Sommige flesjes zijn daar heel erg goed voor. Als ik heel soms wel eens zo'n groentesap flesje bij een supermarkt haal omdat ik vergeten ben mijn frecious flesje voor onderweg mee te nemen, dan ben ik eigenlijk altijd teleurgesteld... waterig en vreemde bijsmaakjes, wat ik bij Frecious sap nooit proef.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Het voelt supergoed om de dag met de sap te beginnen.

Ik heb het gevoel dat ik met de sapjes de energie in mijn lichaam elke dag help.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Het ging me verrassend goed af en na de detox voelde ik me echt fantastisch

Zie hierboven

Prima sapjes

Heel goed vol te houden

Heerlijke sapjes

De sapjes zijn echt heerlijk en ideaal om de dag mee te beginnen. Ik drink ze vaak als ontbijt en merk dat ze niet alleen lekker zijn, maar me ook een energieboost geven. De sapjes smaken altijd vers. Wat betreft de website, die werkt prima op de computer en het bestelproces verloopt vlot. Echter, op mijn telefoon is de gebruikservaring minder prettig, omdat de letters erg klein zijn en het navigeren daardoor soms wat lastig is. Een verbetering in de mobiele weergave zou het gebruiksgemak aanzienlijk vergroten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gebruik de flesje dagelijks als aanvulling op mijn gezonde voeding. Bij twijfel en een dag te weinig groenten gegeten neem ik een flesje meer! Hoe handig is dit !! Kan niet meer zonder.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top producten en goede service

Altijd goed geleverd, duidelijke communicatie. De sapjes/producten zijn heerlijk en een fijne toevoeging op mijn dagelijkse voedingsinname.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke groentesappen: elke dag 1!

Elke dag 1 flesje sap, stuk voor stuk lekker en soms apart van smaak. Ik zet elke dag 1 flesje van de vriezer over naar de koelkast, voor de volgende dag. Diepgevroren en bovendien makkelijk thuis bezorgd.

Superbegeleiding tijdens je detox

Fijne detoxmogelijkheden. Dit keer ook de afterdetox gedaan na de drie dagen sapkuur.

Lekker gezond !

Ik ben er met mijn vrouw mee gestart om wat extra groente binnen te krijgen. Het voelt erg goed en de sapjes zijn goed te drinken.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Visseringweg 23-F